مسابقه عکاسی شب یلدا با جایزه های پنج میلیون ریالی

یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بعد از گذشت سالیان همچنان به قوت خود باقی است شب یلدا است. این جشن در میان خانواده های ایرانی اهمیت زیادی دارد و ایرانی ها هر سال این سنت دیرینه را زنده نگه می دارند. یلدا سنتی زیباست که از نیاکانمان به یادگار مانده و در آن با برگزاری جشنی شاد به استقبال زمستانی سرد می رویم.در طولانی ترین شب سال دور هم جمع می شویم.

یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بعد از گذشت سالیان همچنان به قوت خود باقی است شب یلدا است. این جشن در میان خانواده های ایرانی اهمیت زیادی دارد و ایرانی ها هر سال این سنت دیرینه را زنده نگه می دارند. یلدا سنتی زیباست که از نیاکانمان به یادگار مانده و در آن با برگزاری جشنی شاد به استقبال زمستانی سرد می رویم.در طولانی ترین شب سال دور هم جمع می شویم. در آخرین غروب پاییز سیاهی شب خبر از آمدن طولانی ترین شب سال را می دهد، شبی که ساعت های طولانی اش را باید در کنار هم گذراند. در آستانه شب یلدا هستیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم مسابقه عکاسی با موضوع “شب یلدا “برگزار کنیم. دوستان عزیز در این مسابقه هیجان انگیز شرکت کنید عکس های زیبای خودتون رو در این شب به یاد ماندنی برای ما ارسال کنید و از جایزه پنج میلیون ریالی آموزشگاه مراقبت زیبایی قاسم زاده برخوردار شوید.


مقررات و شرایط شرکت در مسابقه :

  1. صفحه آموزشگاه مراقبت زیبایی قاسم زاده را در اینستاگرام دنبال کنید.
    @GhasemzadehBS
  2. از محیط آرایشگاه خود و درصورت امکان از مشتریان خود (بویژه دامادها) تصویر گرفته و در دایرکت برای ما ارسال کنید.(خلاقیت فراموش نشود)
  3. اگر آرایشگر نیستید عکس با تمه شب یلدا گرفته و در دایرکت برای ما ارسال کنید . (خلاقیت فراموش نشود)
  4. فرد شرکت کننده می‌بایست حقیقی باشد و شرکت‌ها و پیج‌های تبلیغاتی، امکان شرکت در مسابقه را ندارند.
  5. هر نفر تنها می تواند یک عکس ارسال کند.
  6. تمام عکسهای ارسالی از تاریخ 1 دی ماه 98 بترتیب در صفحه اینستاگرام آموزشگاه با نام و شماره اختصاصی خودتان بازنشر خواهد شد.
  7. شما عزیزان عکس ارسالیتان را از روی صفحه آموزشگاه در صفحه خودتان استوری میکنید و حتما ای دی آموزشگاه را روی استوری تگ میکنید . @ghasemzadehbs
  8. از دوستانتان میخواهید تا به صفحه آموزشگاه مراجعه کنن و عکس شما را لایک کنند .
  9. این روال را تا ساعت 12 شب 3 دی ماه سه شنبه ادامه خواهد داشت و میبایست با لایک کردن پست خودتان در صفحه آموزشگاه ، درصد برنده شدن خودتان را افزایش دهید.
  10. با توجه به وجود نرم افزارها و ربات و لایک های جمع آوری لایک های تقلبی، لایک های خارجی شمرده نمیشوند و در صورت استفاده از آنها، عکس مورد نظر از مسابقه حذف خواهد شد
  11. در تاریخ 4 دیماه 1398 به بیشترین پستی که لایک خورده باشد، مبلغ 5،000،000 ريال بعنوان هدیه پرداخت خواهد شد.
  12. هرگونه توهین و بی‌احترامی در کامنت‌ها و ایجاد اختلال در روند مسابقه، منجر به پاک شدن کامنت موردنظر و در نهایت بلاک شدن فرد می‌شود.